
Πλημύρισε η
Ναύπακτος από την χθεσινοβραδινή νεροποντή. Οι αποκλεισμένοι κάτοικοι από τα
μπαλκόνια τους και τα προφίλ τους καταγράφουν την οργή τους και την αγανάκτησή
τους.
<<Αντιπλημμυρικά έργα δήμου Ναυπακτίας 2013 να Χαιρόμαστε τους
προηγούμενους και τον τωρινό δήμαρχο. Κύριε Μπουλέ κάι όλοι οι προηγούμενοι
δήμαρχοι. ΝΤΡΟΠΗ!!!>>



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!