ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΗΣ ΚΑΣΤΡΑΚΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΗΣ ΚΑΣΤΡΑΚΙΟΥ

geg-fwtia-raines8
Πριν από μια ώρα περίπου άρχισαν να βγαίνουν καπνοί από μετασχηματιστή μέσα στον
υδροηλεκτρικό σταθμό του Καστρακίου. Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr από το σημείο βγαίνουν πυκνοί καπνοί που προέρχονται μάλλον από κάψιμο ποσοτήτων λαδιού. Άγνωστο είναι προς το παρόν το πώς εκδηλώθηκε η φωτιά, που απαιτεί ειδική αντιμετώπιση ως προς την κατάσβεση.
Στο σημείο βρίσκονται δυο οχήματα της Πυροσβεστικής με έναν αξιωματικό και έξι άνδρες

 ΕΙΚΟΝΑ ΑΡΧΕΙΟΥ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook