Νομίζουμε, όμως, ότι για τα δέντρα που αφαιρέθηκαν, η
διαχείριση δεν ήταν καθόλου καλή…
Οι φωτογραφίες που μας
απέστειλαν αναγνώστες δείχνουν τα δέντρα που μεταφυτεύτηκαν σε περιοχή στα
Τριαντέικα, τα οποία, όμως, αφέθηκαν να ξεραθούν και κατέληξαν κυριολεκτικά στα
σκουπίδια (…ούτε καν στον κλαδοφάγο, για τον οποίο μιλήσαμε στο παρελθόν).
Είναι απολύτως λογικό σε
μεταφυτεύσεις μεγάλων δέντρων να υπάρχουν απώλειες. Εκτιμούμε, ωστόσο, πως αν η
αρμόδια υπηρεσία έδειχνε την ανάλογη προσοχή, ίσως δεν θα υπήρχαν τόσες πολλές.
Επιπλέον, κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής καταγγέλλουν ότι …μάλλον βιάστηκε να
τα θεωρήσει νεκρά το Τμήμα Πρασίνου!
Όπως και να’ χει, είναι κρίμα.
Χώρια που δίνονται αφορμές για σχόλια και νέες αντιδράσεις, εκεί που δεν
πρέπει.
agrinioreport.com
Όπως
είχαμε αναφέρει και εμείς (AITOLOAKARNANIANET)κάτοικοι είχαν ελπίδες ότι μπορεί να πιάσουν να δέντρα
και να δημιουργηθεί εν πάρκο αλλά δυστυχώς οι ελπίδες πεθάναν όπως αλλες στο συγκεκριμένο χωρίο.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...