Τους Μεσολογγίτες νέους, Χρήστο Καρτέρη και
Μελπομένη Κολιτσίδα - Δημοπούλου, που ζουν και
δραστηριοποιούνται στην Αθήνα
τίμησε το Πνευματικό Κέντρο, με μια όμορφη βραδιά Κινηματογράφου και Μουσικής
που διοργάνωσε.
Το Σάββατο, στο Τρικούπειο προβλήθηκαν δυο ταινίες μικρού
μήκους του Χρήστου Καρτέρη, οι οποίες έχουν ταξιδέψει σε πολλά φεστιβάλ, εντός
και εκτός Ελλάδας, και ήρθε καιρός να προβληθούν και στην γενέτειρα του
δημιουργού. Ο Χρήστος είναι ηθοποιός και αυτοδίδακτος κινηματογραφιστής.
Αξιοσημείωτο είναι δε ότι έχει τιμηθεί με το Βραβείο καλύτερου
πρωτοεμφανιζόμενου άνδρα ηθοποιού για την ταινία «Ψυχή Βαθιά» του Π. Βούλγαρη
από το 16ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας».
Η πρώτη ταινία που προβλήθηκε είχε τον τίτλο «Το ρόδι»
και αφορούσε στον κοινωνικό αποκλεισμό του ατόμου μέσα από μια προσωπογραφία
ενός μεσήλικα άνδρα, ο οποίος έπειτα από εφτά χρόνια απουσίας από την
καθημερινότητα, προσπαθεί να ενταχθεί στην κοινωνία. Η δεύτερη ταινία του δημιουργού
είχε τον τίτλο «De Nuevo» και αφορούσε στο πιο άψυχο αντικείμενο που εισβάλει
στο σπίτι και το μυαλό μας και δεν είναι άλλο από την τηλεόραση. Η ιστορία
ξετυλίγεται μέσα από τα μάτια ενός μικρού παιδιού και με πολύ ενδιαφέροντα
τρόπο προβάλλονται οι αρνητικές συνέπειες της τηλεόρασης στην ζωή μας. Μετά την
προβολή των ταινιών ακολούθησε συζήτηση περί αυτών, ενώ ο δημιουργός αποκάλυψε
ότι σκοπεύει να γυρίσει μια ακόμη ταινία και μάλιστα στο Μεσολόγγι.
Στην συνέχεια της εκδήλωσης, την σκυτάλη πήρε η Σοπράνο
Μελπομένη Κολιτσίδα-Δημοπούλου, την οποία συνόδευσε στο πιάνο η δασκάλα της
Μπήλιω Μωραΐτη. Η Σοπράνο μάγεψε με την βελούδινη φωνή της, καθώς ερμήνευσε
κλασσικές άριες των Mozart, Verdi, Mascagni αλλά και δυο ελληνικά τραγούδια σε
ποίηση Α. Βαλαωρίτη και σύνθεση Π. Πετρίδη, το «Νανούρισμα» και την «Αχτίδα». Η
Μελπομένη γεννήθηκε στο Μεσολόγγι, οι φίλοι της στο Μεσολόγγι την ξέρουν ως
Μελίνα, αλλά ζει μόνιμα στην Αθήνα και είναι μητέρα τριών παιδιών.
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα ότι έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις
του τμήματος Μελοδραματικής του Εθνικού Ωδείου «Η νυχτερίδα» του J.Strauss και
ως Papagena στην όπερα «Ο μαγικός αυλός» του W.A.Mozart, στο Μουσείο Μπενάκη.
Επίσης, έχει εμφανιστεί σε συναυλίες μουσικής δωματίου στον Φιλολογικό Σύλλογο
«Παρνασσός».
Στο τέλος την εκδήλωσης ο Δήμαρχος, Π. Κατσούλης, και ο
Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου, Α. Καβάγιας, συνεχάρησαν του καλλιτέχνες και
τους χάρισαν αναμνηστικά δώρα από το Μεσολόγγι.
ΕΙΡΗΝΗ
ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ
aixmi-news.grloading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!