
Kλoπή σε σουπερ μάρκετ σημειώθηκε πριν από μια ώρα
περίπου στην κανδήλα Αλυζίας. Αναλυτικά,
συμφώνα με πληροφορίες του xiromeronews ένας άνδρας
αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων, αφαίρεσε από το ταμείο κεντρικού Μίνι
μάρκετ στην Κανδήλα Αλυζίας (Δήμου Ξηρόμερου), με τη μέθοδο της
απασχόλησης, το χρηματικό ποσό των 500 €.
Ο άγνωστος άνδρας προσποιούμενος τον Πελάτη ζήτησε
να αγοράσει ορισμένα προϊόντα και με τη μέθοδο της απασχόλησης, αφαίρεσε
από το ταμείο το χρηματικό ποσό των 600 € και εξαφανίστηκε.
Προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βόνιτσας
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!