Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Αγρινίου επικύρωσε το
αποτέλεσμα της δημοπρασίας για την
εκτέλεση του έργου της κατασκευής δικτύου
ποδηλατοδρόμου – πεζόδρομου περιοχή Αγίου Ιωάννη Ρηγανά… και το μόνο που
απομένει, πια, είναι η εγκατάσταση της αναδόχου εταιρίας, η οποία και πήρε το
έργο προϋπολογισμού 5.000.000,00 ευρώ, με έκπτωση 41,21%.
Τις επόμενες μέρες θα
υπογραφεί μεταξύ του δημάρχου και του εργολάβου το σχετικό συμφωνητικό και,
σύντομα ελπίζουμε, θα ξεκινήσει το χρηματοδοτούμενο απ’ το ΕΣΠΑ έργο.
Χρόνια τώρα εκατοντάδες
Αγρινιώτες περιπατητές, δρομείς υγείας και ποδηλάτες κατακλύζουν κάθε απόγευμα,
αλλά και πρωινές, μεσημεριανές και βραδινές ώρες, την Αγίου Ιωάννου του Ριγανά.
Μικροί, μεγάλοι, άνδρες, γυναίκες και παιδιά, κινούνται με κίνδυνο της ζωής
τους σ’ ένα στενό δρόμο, χωρίς ηλεκτροφωτισμό, χωρίς πεζοδρόμια, χωρίς τη
στοιχειώδη ασφάλεια, ανάμεσα σε αυτοκίνητα, μάλιστα, που αναπτύσσουν μεγάλες
ταχύτητες.
Αυτό, επιτέλους, θα αλλάξει!
Και με την ολοκλήρωση του δικτύου ποδηλατοδρόμου – πεζόδρομου, θα αναβαθμιστεί
ολόκληρη η περιοχή.
agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!