Σε κλίμα ευλάβειας και κατάνυξης εορτάστηκε η γιορτή
του Αγίου Δημητρίου στη Στάνο του Δήμου
Αμφιλοχίας. Με ξεχωριστή λαμπρότητα και
θρησκευτική μεγαλοπρέπεια χτες το απόγευμα τελέστηκε ο Μέγας πανηγυρικός
Εσπερινός και η αρτοκλασία. Στη συνέχεια ακoλούθησε
λιτάνευση της ιερής εικόνας του Αγίου στους δρόμους του χωριού με
συνοδεία από μαθητές του σχολείου, την Μπάντα του Δήμου, και
πλήθος πιστών. Τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας
Κοιμήσης Απόστολος Αντιδήμαρχος Παππούλιας Γρηγόρης , η Πρόεδρος
Δημοτικού Συμβουλίου Μαργάρη Ελευθερία και η Δημοτική Σύμβουλος Ψωφάκη
Παρασκευή και ο Πρόεδρος Τ.Δ Στάνου Μπαλάσκας Νικόλαος. Χρόνια
Πολλά Σε όσους γιορτάζουν ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ | Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...