ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ο.Α.Σ ΣΤΗ ΒΟΝΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ο.Α.Σ ΣΤΗ ΒΟΝΙΤΣΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Η Ο.Α.Σ οργανώνει σύσκεψη Κυριακή στις 27 Οκτωβρίου και ωρα 11 π.μ. στο Δημαρχείο της
Βόνιτσας για τα προβλήματα της κτηνοτροφίας, Εισηγητές θα είναι ο Νίκος Μωραΐτης, μέλος της Πανελλαδικής Γραμματείας της ΠΑΣΥ και ο Σπύρος Κοτοπούλης πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας.

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΟΧΙ ΣΤΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑΣ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook