Σχεδόν καθημερινή είναι πλέον η διακομιδή τραυματιών στα
επείγοντα περιστατικά του νοσοκομείου,
αλλά και των Κέντρων Υγείας.
Δεν είναι ένα και δύο, είναι
πολλά τα περιστατικά. Κάποια πολύ σοβαρά, άλλα με τραυματισμούς που εύκολα θα
επουλωθούν, αφού γίνουν τα αναγκαία ραμματάκια. Πρόκειται για πολίτες που στην
προσπάθειά τους να κόψουν ξύλα… έκοψαν μαζί χέρια και πόδια.
Άτιμο πράγμα το αλυσοπρίονο!
Σου κόβει τον τένοντα πριν ακόμη προλάβεις να ουρλιάξεις απ’ τον πόνο…
Η εμπειρία απ’ τα προηγούμενα
χρόνια λέει ότι για τους αρκετούς επόμενους μήνες θα εξακολουθήσουν αυτές οι
καταστάσεις, με ακόμη μεγαλύτερη συχνότητα το τρίμηνο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου –
Ιανουαρίου, όταν, εκτός απ’ τη νόμιμη ή παράνομη ξύλευση για το τζάκι, είναι σε
πλήρη εξέλιξη η συγκομιδή της ελιάς, με τα αναγκαία κλαδεύματα, τα οποία θα
γίνουν ασχέτως του αν υπάρχει η όχι καρπός στα δέντρα.
Το λάθος που κάνουν πολλοί
είναι πως θεωρούν το αλυσοπρίονο… παιχνίδι. Και το χρησιμοποιούν χωρίς τα
στοιχειώδη μέτρα προστασίας (κράνος, γάντια, άρβυλα) και χωρίς να προσέχουν
φυσικά. Τα περισσότερα ατυχήματα δε, είναι εντελώς ανόητα. Από επιπολαιότητα
μικρού παιδιού σακατεύονται άνθρωποι. Κρίμα δεν είναι;
Οι χειριστές τέτοιων
μηχανημάτων οφείλουν, λοιπόν, να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα αυτοπροστασίας
και να εφαρμόζουν τις οδηγείς που περιλαμβάνονται στα ειδικά έντυπα που
συνοδεύουν τα αλυσοπρίονα κατά την αγορά τους. Η υπερβολική κόπωση και η
βιασύνη είναι ο χειρότερος σύμβουλος.
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...