Απο την ώρα που κόπασε
η καταιγίδα άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Μεσολογγίου
υπάλληλοι του Δήμου
όπως και κάτοικοι προσπαθούν να κάνουν αποκατάσταση στις πρωινές ζημιές μιας
και ο καιρός μπορεί να χαλάσει απο ώρα σε ώρα.
Ιδιοκτήτες των
παραδοσιακών σπιτιών στην Τουρλίδα ήδη βρίσκονται στις σκεπές και προσπαθούν να
διορθώσουν τις ζημιές πριν έρθει πάλι μπόρα και πλημμυρίσουν τα σπίτια τους.
Υπάλληλοι της ΔΕΗ
βρίσκονται στον δρόμο της Τουρλίδας και ανεβαίνουν στις κολώνες προσπαθώντας να
αποκαταστήσουν τις βλάβες.
onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!