ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΝΕΡΟ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΟ ΠΡΩΙ; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΝΕΡΟ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΟ ΠΡΩΙ;

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   4:00 π.μ.  |  Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Το ότι η καθημερινή κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερού μόνο καλό μπορεί να προκαλέσει στον
ανθρώπινο οργανισμό είναι γνωστό. Ωστόσο, η πρωινή κατανάλωση νερού με...
άδειο στομάχι κρύβει πέντε επιπλέον οφέλη.

Συγκεκριμένα, η κατανάλωση νερού το πρωί με άδειο στομάχι έχει τις εξής ευεργετικές ιδιότητες:

Συμβάλει στην ισορροπία του λεμφικού συστήματος και έτσι ο οργανισμός καταπολεμά καλύτερα τις λοιμώξεις.

Καθαρίζει το παχύ έντερο με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολη η απορρόφηση των συστατικών από τον οργανισμό μας.

Αυξάνεται η παραγωγή νέων κυττάρων του στο αίμα και στους μύες

Βοηθά στην απώλεια βάρους καθώς αυξάνει το μεταβολισμό κατά 24%.

Βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών από το αίμα με αποτέλεσμα να έχουμε λαμπερό και καθαρό δέρμα...

πηγή:athensmagazine.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...