ΜΕ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΓΙΟΡΤΑΣΤΗΚΕ Ο ΑΪ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

ΜΕ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΓΙΟΡΤΑΣΤΗΚΕ Ο ΑΪ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΤΟ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ στις   5:47 μ.μ.  |  Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Με  σεμνότητα και ευλάβεια τελέστηκε ο εσπερινός χθες τη παραμονή της εορτής του Αγίου
Δημητρίου, στις 25/10/2011 στο ομώνυμο εκκλησάκι που βρίσκετε στο Κάστρο απέναντι από το χωριό Αετός (Δήμος Ακτίου-Βόνιτσας).
    Τον εσπερινό τέλεσε ο εφημέριος του χωριού πατήρ Σπυρίδωνας Μανιαβός.  Από νωρίς το απόγευμα ώρα 15:00 σχεδόν όλοι οι χωριανοί ανέβηκαν στο βουνό για την τέλεση του εσπερινού μετ’ αρτοκλασίας προς τιμήν του Αγίου Δημητρίου......
To μοναστήρι του Αγίου Δημητρίου στον Αετό Ξηρομέρου, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μεταβυζαντινά μνημεία της Αιτωλοακαρνανίας. Είναι καθολικό παλαιάς Μονής, που χρονολογείται από το 1622 μ.Χ. και βρίσκεται σε χαράδρα περιβαλλόμενο από μαγευτική φύση. Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερα σωζόμενα μνημεία της περιοχής. 

       Το ναό θεμελίωσε ο ηγούμενος Δημήτριος το 1622 μ.Χ και το 1637 η μονή έγινε γυναικεία στην οποία υπηρετούσαν 22 μοναχές. Κατά την διάρκεια της τουρκοκρατίας λειτουργούσε σαν κρυφό σχολειό και ταυτόχροναπεριέθαλπε και συντηρούσε όλα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. 








aetosnea-gr.webnode.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...