ΑΥΤΙΑΣ: ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΑΥΤΙΑΣ: ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ. ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΑ

Κατηγορία LIFESTYLE στις   12:08 μ.μ.  |  Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Για την σκληρή μάχη που έδωσε με την επάρατη νόσο, μίλησε ο Γιώργος Αυτιάς, ο οποίος σε μία
εξομολόγηση καρδιάς, είπε πως δεν φοβήθηκε τον καρκίνο, ούτε τον υποτίμησε. 
Σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly, ο παρουσιαστής μίλησε για την νικηφόρα αυτή μάχη για την ζωή του λέγοντας πως: «Φοβήθηκα τον καρκίνο. Δεν τον υποτίμησα, αλλά τον αντιμετώπισα με δυνατή ψυχολογία. Έκανα βιοψία και το προλάβαμε. Ήταν δύσκολο. Τη χαρά και τη λύπη πρέπει να τη βιώνεις χωρίς ακρότητες. Ένα κομμάτι αυτής της ιστορίας το βίωσα τελείως μόνος. Στην οικογένεια μου είπα την αλήθεια ήρεμα. Δεν έκανα ανακοινώσεις τύπου... Πεθαίνω αύριο. Τώρα πια είμαι καλά. Δεν ξέρω πως θα λειτουργούσα αν δεν είχα δουλειά».
Όπως είπε η εργασία του είναι το μοναδικό του φάρμακα σε δύσκολες ώρες, οι οποίος αντί να τον καταβάλλουν, τον κάνουν ακόμη πιο δυνατό.
enikos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...