Δείτε
φωτό από τη Δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ναό Αγρινίου όπου και εκφωνήθηκε ο
Πανηγυρικός
της ημέρας από τον κ. Γεώργιο Κοντοπάνο, Διευθυντή του 3ου
Γυμνασίου Αγρινίου αλλά και την επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στο
μνημείο των Πεσόντων στην Πλατεία Μαρίας Δημάδη που προηγήθηκε της
Παρέλασης
agriniopress.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...