Την περασμένη εβδομάδα ο Δήμος Ναυπακτίας με τον JCB που
διαθέτει ξεκίνησε τον καθαρισμό σε
διάφορα σημεία με καλαμιές στο δρόμο
Γαβρολίμνης- Τρικόρφου. Συγχρόνως όπου χρειάζεται δημιουργούνται
αποστραγγιστικά ώστε διευκολύνουν την άντληση των υδάτων από το οδόστρωμα. Οι εργασίες
αναμένεται να ολοκληρωθούν ως τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.
Δείτε φωτογραφίες
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!