«ΠΑΓΩΝΟΥΝ» ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

«ΠΑΓΩΝΟΥΝ» ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:33 μ.μ.  |  Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

parko agrinioy
Τέλος δεν φαίνεται να έχει το σίριαλ με την ανάπλαση του Δημοτικού Πάρκου Αγρινίου. Νέα εμπόδια
εμφανίζονται στον ορίζοντα και να μπλοκάρουν τις εργασίες, οι οποίες έχουν ξεκινήσει από τις 7 Οκτωβρίου, καθώς το ΣτΕ εξέδωσε προσωρινή διαταγή για αναστολή των εργασιών μέχρι την εκδίκαση της κύριας προσφυγής, των πολιτών που αντιτίθενται στο έργο της ανάπλασης.

Οι προσφυγέντες επικαλέστηκαν το έγγραφο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού Δυτικής Ελλάδας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, με βάση το οποίο η περιβαλλοντική απαλλαγή της ανάπλασης του Πάρκου δόθηκε με ελλιπή στοιχεία, καθώς επίσης και την δήλωση διακοπής των εργασιών που υπέβαλλε στις 26 Σεπτεμβρίου ο εργολάβος στο δήμο Αγρινίου.
aerasnews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...