ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ...ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ...ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Από το κυνήγι...στο νοσοκομείο
Με τραύματα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου ένας 75χρονος, ο οποίος φέρεται να
αυτοπυροβολήθηκε κατά λάθος πάνω στο κυνήγι σε αγροτική περιοχή των Λακωνίων.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κρίθηκε επιτακτική η μεταφορά του άνδρα στο Ηράκλειο, καθώς απαιτείται γναθοχειρουργός, τον οποίο δεν διαθέτει το νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου.
Το περιστατικό σημειώθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ενώ η αστυνομία το ερευνά.

Πηγή: cretalive.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook