ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ...ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ...ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:48 μ.μ.  |  Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Από το κυνήγι...στο νοσοκομείο
Με τραύματα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγίου Νικολάου ένας 75χρονος, ο οποίος φέρεται να
αυτοπυροβολήθηκε κατά λάθος πάνω στο κυνήγι σε αγροτική περιοχή των Λακωνίων.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κρίθηκε επιτακτική η μεταφορά του άνδρα στο Ηράκλειο, καθώς απαιτείται γναθοχειρουργός, τον οποίο δεν διαθέτει το νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου.
Το περιστατικό σημειώθηκε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, ενώ η αστυνομία το ερευνά.

Πηγή: cretalive.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...