
Προειδοποιητικό τηλεφώνημα
για βόμβα στο πλοίο της ΑΝΕΚ «Λατώ» έγινε σήμερα το βράδυ λίγο
πριν από
την αναχώρησή του από τα Χανιά για τον Πειραιά.Το πλοίο εκκενώθηκε και ακολούθησαν οι απαραίτητοι έλεγχοι, ωστόσο, όπως διαπιστώθηκε, μετά απο τις έρευνες επρόκειτο για φάρσα.
ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...