ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ

χωριο
Κίνητρα για τη διευκόλυνση των χιλιάδων πολιτών που πολύ σοβαρά σκέπτονται να επιστρεύσουν
στα χωριά τους προαναγγέλλει,για μια ακόμη φορά, η ηγεσία του Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης.
Και πολύ καλά κάνει. Θα πρέπει, όμως, να δει και την απόδοση που είχαν ή που τελικά δεν είχαν τα κίνητρα που έδωσε τις προηγούμενες, ουκ ολίγες φορές…
Αναμένουμε, βέβαια, με εξαιρετικό ενδιαφέρον τις σχετικές ανακοινώσεις, θέλουμε όμως να τονίσουμε αυτό: Όσο ελκυστικά κι αν είναι τα κίνητρα, δεν πρόκειται να αποδώσουν αν πρώτα δεν δημιουργούν οι απαραίτητες συνθήκες στην ίδια την περιφέρεια.
Διότι ακόμη και αν φύγει ο άλλος απ’ την Αθήνα και γυρίσει στο χωριό του, πόσο νομίζει το υπουργείο ότι θα μείνει, αν δεν έχει σχολείο για τα παιδιά του, ιατρείο, πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες, αν δεν υπάρχει ασφάλεια, αν οι δρόμοι είναι βομβαρδισμένοι κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Από ‘κει λοιπόν πρέπει να ξεκινήσουμε.
Και κάτι ακόμη, για εκείνους που επαναπατρίστηκαν: Το υπουργείο πιστεύει στ” αλήθεια ότι ήταν τα δικά του κίνητρα που συνέβαλλαν ή οι χίλιοι δυο λόγοι που είχαν για να εγκαταλείψουν το «μεγάλο χωριό» και να γυρίσουν στο δικό τους χωριό;

agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook