Άγνωστοι έκλεψαν χθες το βράδυ από το αντλιοστάσιο της Σταμνάς τον μετασχηματιστή
και καλώδια συνολικής
άξιας 20.000 ευρώ . Αμεσά ενημερώθηκε η αστυνομία όπου και διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών. Συμφωνα με πληροφορίες του aitoloakarnanianet θα χρειαστούν 5 μερες για να αποκασταθει η ζημιά με αποτέλεσμα η στάμνα και το κεφαλόβρυσο να μένουν χωρίς νερό.| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...