ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΟΔΗΜΟΥ: «ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ...» « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΚΟΔΗΜΟΥ: «ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ...»

Κατηγορία LIFESTYLE στις   10:54 μ.μ.  |  Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Η Μαρία Μπακοδήμου είναι από τις πιο όμορφες και περιποιημένες γυναίκες της τηλεόρασης!Την
βλέπουμε σε καθημερινή εκπομπή απαστράπτουσα και την θαυμάζουμε για την εικόνα της! Παρόλα αυτά όμως η ίδια δεν διστάζει να τσαλακωθεί και να μιλήσει ανοιχτά για την εμφάνισή αλλά και τις ανασφάλειές της... 
«Έχω κάνει τρεις φορές botox. Αλλά δεν πιστεύω ότι με τις επεμβάσεις καθυστερείς τον χρόνο ή δεν του επιτρέπεις να σε αλλάξει. Δεν γίνεται να είσαι πενήντα και να μην φαίνεται. Το πολύ πολύ να δείχνεις πενήντα με φουσκωμένα χείλη και τσίτα δέρμα», λέει στο περιοδικό «ΕΓΩ». 
Η παρουσιάστρια είναι ευγνώμων για τη ζωή της: «Ξυπνάω κάθε πρωί χαρούμενη. Έχω πολλούς λόγους να είμαι ευγνώμων για όσα έχω. Τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ευχαριστώ το Θεό για τη ζωή που μου έχει χαρίσει», λέει, ενώ μιλά και για τις ανασφάλειές της. «Να είμαι ηλικιωμένη χωρίς έσοδα. Με στεναχωρεί, με πληγώνει πάρα πολύ η εικόνα των ανθρώπων που είναι στην τρίτη ηλικία, παίρνουν συντάξεις πείνας και δεν έχουν την δυνατότητα ν’ αγοράσουν ούτε τα φάρμακά τους», λέει στο περιοδικό. 
 apospasma.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...