Η Μαρία Μπακοδήμου είναι από τις πιο όμορφες και
περιποιημένες γυναίκες της τηλεόρασης!Την
βλέπουμε σε καθημερινή εκπομπή απαστράπτουσα
και την θαυμάζουμε για την εικόνα της! Παρόλα αυτά όμως η ίδια δεν διστάζει να
τσαλακωθεί και να μιλήσει ανοιχτά για την εμφάνισή αλλά και τις ανασφάλειές
της...
«Έχω κάνει τρεις φορές botox.
Αλλά δεν πιστεύω ότι με τις επεμβάσεις καθυστερείς τον χρόνο ή δεν του
επιτρέπεις να σε αλλάξει. Δεν γίνεται να είσαι πενήντα και να μην φαίνεται. Το
πολύ πολύ να δείχνεις πενήντα με φουσκωμένα χείλη και τσίτα δέρμα», λέει στο
περιοδικό «ΕΓΩ».
apospasma.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...