Ήδη έχει πέσει ασφαλτοτάπητας στο μεγαλύτερο τμήματου
δρομου από , Μπαμπίνη προς
Φυτείες,όπου υπήρχαν πάρα πολλές λακκούβες και δεινοπαθούσαν οδηγοί και αυτοκίνητα.
Η
πίστωση είναι από το ειδικό ταμείο αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών(ΕΤΑΕΑ) (πυρόπληκτα έτους 2007)
φωτο:Χρήστος Κων. Μασαλής
mpampini.blogspot.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...