Συνελήφθησαν σήμερα
το πρωί, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας
Αγρινίου, δύο άνδρες ηλικίας 36 και 48 ετών,
για οφειλές προς το Δημόσιο.
Ο 36χρονου, ο οποίος
δραστηριοποιείται στον τομέα των ασφαλίσεων οφείλει στο δημόσιο το χρηματικό
ποσό των 90.812,05 ευρώ και ο 48χρονου, ο οποίος διατηρεί κατάστημα
υγειονομικού ενδιαφέροντος, οφείλει στο
δημόσιο το χρηματικό ποσό των 91.405,99 ευρώ.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν
στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου με τις κατηγορίες της παράβασης του άρθρου
25 του Ν. 1882/90 όπως έχει τροποποίηθεί με το άρθρο 3 παρ.1 του
Ν.3943/11 «Μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο».
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!