Σε αποκομιδή απορριμμάτων και της Κυριακές στην πόλη του
Μεσολογγίου προχωρά ο δήμος σε μια
προσπάθεια αντιμετώπισης του οξυμένου
προβλήματος που παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια.
Απορριμματοφόρο θα βγαίνει
πλέον και την Κυριακή με στόχο την βελτίωση της εικόνας. Για να γίνει αυτό όμως
χρειάζεται και η συνεργασία των δημοτών, όπως επισημαίνει και ο προϊστάμενος
του τομέα καθαριότητας Λευτέρης Γυφτογιάννης.
Καθαρή πόλη χωρίς την
συμβολή του κόσμου δεν γίνεται όσο και αν προσπαθήσει μια δημοτική αρχή. Γι’ αυτό
χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας και μεγαλύτερος σεβασμός στον τόπο που ζούμε.
aixminews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...