
Έναν ακόμα καυγά είχαν στο
πρωινό του ΑΝΤ1 την παρασκευή 25/10 με τη Σάσα Σταμάτη να υποστηρίζει ότι ήταν άκρως
προκλητικό το γεγονός ότι στο...«Πάμε Πακέτο», έβαλαν θολή εικόνα την ώρα που λιποθύμησε μια αποστολέας.
«Να τα πουλήσουμε κι αυτά ρε Γιώργο», είπε η Σάσα Σταμάτη, με τον Γιώργο Λιάγκα να λέει ότι το είδος της εκπομπής απαιτεί να βγαίνει συγκίνηση και καλά έκαναν και παρουσίασαν την λιποθυμία.
Έλα όμως που η Σάσα με τον γνωστό,... «γλυκό» της τρόπο επέμενε στην άποψή της και δεν άκουγε κανέναν.
«Μιλάς κι εσύ μωρέ; Που πέταξες τα βυζιά έξω; Σου είπαμε τίποτα εμείς; Τα έχουμε δει όλα, βρακί, βυζί», είπε ο Γιώργος Λιάγκας, αλλά δεν νομίζω ότι η Σάσα το πήρε το μήνυμα.
πηγή:athensmagazine.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...