«ΜΙΛΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΩΡΕ; ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕΣ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΕΞΩ..ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΟΛΑ, ΒΡΑΚΙ, ΒΥΖΙ»,ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ;;;;;;; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

«ΜΙΛΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΩΡΕ; ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕΣ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΕΞΩ..ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΟΛΑ, ΒΡΑΚΙ, ΒΥΖΙ»,ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ;;;;;;;

Κατηγορία LIFESTYLE στις   7:03 π.μ.  |  Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Έναν ακόμα καυγά είχαν στο
πρωινό του ΑΝΤ1 την παρασκευή 25/10 με τη Σάσα Σταμάτη να υποστηρίζει ότι ήταν άκρως προκλητικό το γεγονός ότι στο...
«Πάμε Πακέτο», έβαλαν θολή εικόνα την ώρα που λιποθύμησε μια αποστολέας.

«Να τα πουλήσουμε κι αυτά ρε Γιώργο», είπε η Σάσα Σταμάτη, με τον Γιώργο Λιάγκα να λέει ότι το είδος της εκπομπής απαιτεί να βγαίνει συγκίνηση και καλά έκαναν και παρουσίασαν την λιποθυμία.

Έλα όμως που η Σάσα με τον γνωστό,... «γλυκό» της τρόπο επέμενε στην άποψή της και δεν άκουγε κανέναν.

«Μιλάς κι εσύ μωρέ; Που πέταξες τα βυζιά έξω; Σου είπαμε τίποτα εμείς; Τα έχουμε δει όλα, βρακί, βυζί», είπε ο Γιώργος Λιάγκας, αλλά δεν νομίζω ότι η Σάσα το πήρε το μήνυμα.

πηγή:athensmagazine.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...