ΑΕΜ: ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΆΡΗ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΑΕΜ: ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΆΡΗ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ

Ξεκίνησε η προετοιμασία για τους «κανονιέρηδες» για το Κυριακάτικο γειτονικό ντέρμπι με τον Άρη
Αιτωλικού.
Το πρόγραμμα της Τετάρτη περιελάμβανε το πρωί γυμναστήριο, ενώ το απόγευμα πραγματοποιήθηκε προπόνηση στο βοηθητικό γήπεδο του ΔΑΚ Μεσολογγίου.
Ο Βασίλης Ξανθόπουλος δεν μπορεί να υπολογίζει για το παιχνίδι με τον Άρη, τον Μπαλαούρα που αποβλήθηκε στο παιχνίδι με το Πανόπουλο, ενώ αμφίβολη είναι και η συμμετοχή του Ξευγένη (ακολουθεί πρόγραμμα αποκατάστασης) αλλά και του Νάκου που δεν έχει μπει ακόμα στο πλήρες πρόγραμμα της προπόνησης.
Ξεχωριστό πρόγραμμα λόγω μικροενοχλήσεων ακολούθησαν οι Μιχαλόπουλος, Ανυφαντής και Καβαλλάρης, που αναμένεται να μπουν κανονικά στο σημερινό πρόγραμμα.
ΥΓ. Το πρωί της Τρίτης που είναι προγραμματισμένο το εβδομαδιαίο ρεπό, ένα γκρουπ παικτών το οποίο έχει επιβαρυνθεί περισσότερο από τους άλλους λόγω περισσότερων λεπτών συμμετοχής, υποβλήθηκαν σε αιματολογικές εξετάσεις.

Μιχάλης Δημητρίου

aitosports.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook