ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ.(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ.(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:46 μ.μ.  |  Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Η μία και μοναδική δυτική είσοδος της πόλης σε ώρα αιχμής.Μέχρι το γήπεδο της Ναυπάκτου φθάνει
η ουρά των αυτοκινήτων,στη μία και μοναδική είσοδο που διαθέτει η Ναύπακτος από τα δυτικά.
Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε παρουσιάσει και πάλι φωτογραφίες από το σημείο,λίγο μετά τα φανάρια της Λαγκαδούλας και προς ανατολικά.Σήμερα σειρά έχει το κομμάτι δυτικότερα,όπου βλέπετε ότι το πρόβλημα υφίσταται και μάλιστα οξυμένο.
Ο δρόμος επαναλαμβάνουμε της παραλίας της Ψανής που θα μπορούσε να λειτουργεί ως δρόμος διαφυγής για τα αυτοκίνητα που δεν έχουν λόγο (αυτοκίνητα επαγγελματιών,καταστηματαρχών,υπαλλήλων) να κινηθούν μπροστά από τα σχολεία με κατεύθυνση το κέντρο δυστυχώς λειτουργεί αντίθετα στην κίνηση της ΑΘ.Νόβα (πρώην Μεσολογγίου).
Μπορεί οι τοπικοί μας άρχοντες να μην ξανάχουν δει αυτές τις εικόνες.Αλλά είναι εικόνες γνώριμες,καθημερινές για χιλιάδες συμπολίτες μας που αναγκάζονται να διασχίσουν αυτό το κομμάτι του.

Αύριο συνεδριάζει η επιτροπή διαβούλευσης για το θέμα της κίνησης στην παραλία της Ψανής…Ο συγκοινωνιολόγος άραγε τι θα πει;



nafpaktianews.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...