
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και εκατοντάδες
κόσμου γιόρτασε η Ιστορική Ιερά Μονή Αγίου
Δημητρίου Παλαίρου.
Χθες το
απόγευμα της Παρασκευής 25 Οκτωβρίου, τελέστηκε ο πανηγυρικός εσπερινός στο
οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
κ.κ Κοσμάς και πολλοί Ιερείς από τη γύρω περιοχή.......
Στον
Εορτασμό του Αγίου Δημητρίου μεταξύ άλλων, συμμετείχαν ο Δήμαρχος
Ακτίου-Βόνιτσας Νίκος Σολδάτος, ο Αντιδήμαρχος Θύμιος Φερεντίνος,Δημοτικοί και
τοπικοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι τοπικών φορέων και Συλλόγων.
Και του χρόνου!
palairosnews.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

























.jpg)








