ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΡΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΡΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:29 π.μ.  |  Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

 
Την απομάκρυνση των Ρομά που είναι εγκατεστημένοι στην είσοδο του Αιτωλικού, εδώ και πολλά
χρόνια, έχει δρομολογήσει η Κτηματική Υπηρεσία. Ήδη τους έχει κοινοποιήσει προειδοποιητικά έγγραφα, με τα οποία τους καλεί εντός 30 ημερών να εγκαταλείψουν την περιοχή. Σε διαφορετική περίπτωση, μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού περιθωρίου, θα εκδοθούν πρωτόκολλα διοικητικής αποβολής που σημαίνει ότι ο καταυλισμός θα κατεδαφιστεί με τους νόμιμους τρόπους. Τα ειδοποιητήρια έφθασαν ήδη στα χέρια τους και οι ίδιοι άρχισαν να διαμαρτύρονται, αν και δεν έχουν αντιρρήσεις να μεταφερθούν στην περιοχή Αγκινάρα, η οποία προορίζεται για την εγκατάστασή τους. Πριν από 15 περίπου χρόνια, τρεις οικογένειες τσιγγάνων εγκαταστάθηκαν σε αυτή την περιοχή, με την έγγραφη συγκατάθεση της τότε δημοτικής αρχής Αιτωλικού, ότι τους παραχωρεί αυτό το χώρο, που σημειωτέον αποτελεί δημόσιο κτήμα...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 24/10
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...