.Χτές το απόγευμα στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Μεσολογγίου οι
ποδοσφαιρκές ομάδες
βετεράνων του Μεσολογγίου και του Αιγίου έδωσαν εναν
φιλανθρωπικό ποδοσφιαρικό αγώνα.
Πριν τον αγώνα οι ακδημίες
της Α.Ε.Μ. έδειξαν στον κόσμο οτι το μέλλον των ομάδων ξεκινά μέσα απο τις
δικές τους ακαδημίες απο τα δικά τους φυτώρια.
.onairnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!