ΑΓΡΙΝΙΟ: ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙΑ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ: ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΜΜΕΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙΑ

koi-egkataleimenoix1
Τα εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα σε γειτονιές του Αγρινίου, παραμένουν εδώ  και μήνες στις θέσεις
τους, αφού δεν υφίσταται πλέον η υπηρεσία της Δημοτικής Αστυνομίας που ήταν υπεύθυνη για τις διαδικασίες εντοπισμού και μεταφοράς τους.
Είναι χαρακτηριστικό πως σε διάφορες περιοχές του Αγρινίου, εδώ και πολλούς μήνες βρίσκονται αυτοκίνητα παρατημένα από τους ιδιοκτήτες τους που έχουν μετατραπεί σε εστίες μόλυνσης, ενώ έχουν σημανθεί προγενεστέρα από την Δημοτική Αστυνομία (φωτο). Τα σχετικά αυτοκόλλητα – ειδοποιήσεις προς  τους ιδιοκτήτες έχουν πλέον ξεθωριάσει ή φύγει και τα αυτοκίνητα παραμένουν εγκαταλειμμένα, χωρίς κανείς να γνωρίζει ποια θα είναι τελικά η τύχη τους.

koi-egkataleimenoix2Οι Δημοτικοί Αστυνομικοί είναι πλέον σε διαθεσιμότητα, εκτός αυτών που με βάση τα προσόντα τους έχουν παραμείνει στον δήμο Αγρινίου. Παρά τις συνεχείς αναρτήσεις του agriniopress.gr ακόμη δεν έχει δοθεί απάντηση για το πόσοι τελικά είναι οι εναπομείναντες δημοτικοί αστυνομικοί και τι ακριβώς κάνουν.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook