
Κλειστά
θα παραμείνουν την Κυριακή (20/10/13) τα
δύο ρεύματα κυκλοφορίας στην εθνική
οδό
Κορίνθου - Πατρών, μεταξύ των κόμβων Καλαβρύτων και ανατολικού Αιγίου για τέσσερις ώρες από 8:00 το πρωί μέχρι τίς 12:00. το
μεσημέρι, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες σε δίκτυα της ΔΕΗ.
Όση
ώρα διαρκέσει η διακοπή της κυκλοφορίας, τα οχήματα θα κινούνται μέσω της
παλαιάς εθνικής οδού.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...