ΆΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

ΆΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ

agalma1
Απεσταλμένοι της Ρωσικής και Αντιοχείας Ορθόδοξων Εκκλησιών εγκατέστησαν άγαλμα του
Χριστού στην κορυφή του όρους των Χερουβείμ κοντά στην πόλη Σεϊντνάγια της Συρίας (27 χλμ από τη Δαμασκό).
Το άγαλμα, το οποίο ονομάστηκε «Ήρθα για να σώσω τον κόσμο», πρέπει να γίνει ένα σύμβολο της ελπίδας για ένα γρήγορο τέλος της αιματοχυσίας στη Συρία.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές του έργου του ρωσικού ιδρύματος «Η πνευματική κληρονομιά του Απόστολου Παύλου», κατά τη διάρκεια των εργασιών οι πλευρές της συριακής διαμάχης σταμάτησαν προσωρινά τη στρατιωτική δράση.

Το άγαλμα βρίσκεται σε υψόμετρο άνω των 2 χλμ., γι’ αυτό μπορεί να το δει κανείς από το Λίβανο, την Ιορδανία, την Παλαιστίνη και το Ισραήλ.
.romfea.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook