ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ:ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ(ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ:ΠΕΡΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ(ΒΙΝΤΕΟ)

ΒΙΝΤΕΟ-Μακρυπούλια:Περνάμε πολύ καλά με τον Μιχάλη
Για την σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια στην εκπομπή του Νίκου
Μουτσινά.
«Είναι καλύτερο από ότι είχα φανταστεί. Αυτό που κρατάει μία σχέση ζωντανή, δεν είναι τόσο το να κάνεις μία έκπληξη στον άλλον αλλά η ουσία μίας σχέσης στηρίζεται στην επικοινωνία και στο να περνάει καλά το ζευγάρι. Και εμείς περνάμε πολύ καλά», είπε η Ζέτα Μακρυπούλια.


Δείτε το βίντεο από τον ALPHA


enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook