Για την σχέση της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη μίλησε η Ζέτα
Μακρυπούλια στην εκπομπή του Νίκου
Μουτσινά.
«Είναι καλύτερο από ότι είχα
φανταστεί. Αυτό που κρατάει μία σχέση ζωντανή, δεν είναι τόσο το να κάνεις μία
έκπληξη στον άλλον αλλά η ουσία μίας σχέσης στηρίζεται στην επικοινωνία και στο
να περνάει καλά το ζευγάρι. Και εμείς περνάμε πολύ καλά», είπε η Ζέτα
Μακρυπούλια.
Δείτε το βίντεο από τον ALPHA
enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...