ΠΗΡΕ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ Η ΑΕΜ....(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΠΗΡΕ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ Η ΑΕΜ....(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   5:15 μ.μ.  |  Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Το γκολ του Σαραντόπουλου στο 28' ήταν αρκετό για να χαρίσει στην ΑΕΜ τους τρεις βαθμούς της
νίκης έναντι του συντοπίτη Άρη Αιτωλικού.
Ο αγώνας για την 5η αγωνιστικής της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας ολοκληρώθηκε πριν λίγα λεπτά και διεξήχθη ενώπιον ενός κατάμεστου Δημοτικού Σταδίου Μεσολογγίου όπου υπήρχαν φίλαθλοι και των δύο ομάδων. 
Αναλυτική περιγραφή σε νεότερη ανάρτησή μας.


aixmi-news.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...