ΕΚΤΑΚΤΟ:ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΑΓΡΙΝΙΩΤΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΕΚΤΑΚΤΟ:ΣΕ ΓΚΡΕΜΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΑΓΡΙΝΙΩΤΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ


Μεγάλη κινητοποίηση τη Αστυνομίας από το πρωί για την ανεύρεση 32χρονου αστυνομικού από το
Αγρίνιο που το πρωί είχε φύγει με το αυτοκίνητο του για να μεταβεί στην Ευρυτανία και συγκεκριμένα  στο αστυνομικό τμήμα  Κερασοχωρίου  οπού και υπηρετεί
Σύμφωνα με το evrytanika.gr , ο αστυνομικός  ξεκίνησε στις 8.00 πμ από το Αγρίνιο με προορισμό το Καρπενήσι, όπου και επρόκειτο να συμβάλει στη διεξαγωγή της μαθητικής παρέλασης. Νωρίτερα θα έκανε στάση στο Κερασοχώρι για να φορέσει την αστυνομική στολή του, δεν έφθασε όμως ποτέ.
Οι επανειλημμένες κλήσεις των συναδέλφων του αστυνομικών και της οικογένειάς του στο κινητό του τηλέφωνο δεν είχαν αποτέλεσμα· η συσκευή νωρίς το μεσημέρι τελικώς απενεργοποιήθηκε (πιθανόν λόγω μπαταρίας).
Περίπου 30 αστυνομικοί της Α.Δ Ευρυτανίας, άτομα από την οικογένεια του αστυνομικού και απλοί πολίτες «χτένιζαν» τον οδικό άξονα από το Αγρίνιο ως το Κερασοχώρι ώστε να εντοπίσουν τον άνδρα και το όχημα το οποίο οδηγούσε.
Τελικά το αυτοκίνητο του αστυνομικού βρέθηκε σε  γκρεμό 100 μέτρων, κοντά στο Λογγίτσι Ευρυτανίας.
Ο 32χρονος έχει τραυματιστεί πολύ σοβαρά από την πτώση, διατηρεί ωστόσο τις αισθήσεις του και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η μεταφορά του στο νοσοκομείο του Αγρινίου όπου σύμφωνα με πληροφορίες σε λιγότερο απο μιση ώρα θα βρίσκεται στο νοσοκομείο Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook