ΑΓΡΙΝΙΟ: 80% ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

ΑΓΡΙΝΙΟ: 80% ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   11:07 μ.μ.  |  Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Οι οδηγοί ταξί του Αγρινίου δηλώνουν ότι βρίσκονται σε απόγνωση και τα εισοδηματά τους
συνεχίζουν να μειώνονται καθημερινά.
Ο πρόεδρος των Ταξί Αγρινίου Χρήστος Παπούλιας τονίζει ότι δεν έχουν χρήματα να πληρώσουν τα χρέη τους προς την εφορία και για την κοινωνική τους ασφάλιση.



axeloostv.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...