Συνελήφθη μια 56χρονη γυναίκα στο Αγρίνιο για κλοπή
κινητού τηλέφωνου.
Αναλυτικά αυτό που πρόδωσε την 56χρονη ήταν το κλειστό κύκλωμα
τηλεόρασης καταστήματος εταιρείας κινητής τηλεφωνίας στο Αγρίνιο.Οι υπεύθυνοι
του καταστήματος αντελήφθησαν την απουσία του κινητού και
κοίταξαν τις εικόνες από το
κλειστό κύκλωμα όπου και τελικά εντόπισαν την κλοπή και ενημέρωσαν την αστυνομία.
Η αστυνομία σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα συνέλαβε την
56χρονη. Να σημειώσουμε οτι η κλοπή έγινε την Δευτέρα 30/09/2013.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...