Άγιο είχε όπως αποδεικνύεται ο 41χρονος που το βράδυ της
Κυριακής παρασύρθηκε από αυτοκίνητο
στον κόμβο σταδίου, στην εθνική οδό στο
Αγρίνιο. Να θυμίσουμε πως ο άνδρας είχε παρασυρθεί από Ι.Χ. ο οδηγός του
οποίου, κατά δήλωση του, δεν τον αντιλήφθηκε με αποτέλεσμα να τον
εγκαταλείψει αιμόφυρτο στη μέση του οδοστρώματος.
Για καλή τύχη του τραυματία , στην εθνική οδό που εκείνη την
ώρα δεν είχε κίνηση αφού ήταν μεσάνυχτα και λίγο μετά το ατύχημα από το
σημείο πέρασε οδηγός ταξί που ευτυχώς σταμάτησε το όχημα του αφού το φανάρι
ήταν κόκκινο και μέσα στο σκοτάδι διέκρινε τον 41χρονο πεσμένο στην άσφαλτο.
Αμέσως ακινητοποίησε το ταξί, πήγε κοντά στον τραυματισμένο και ειδοποίησε την
Τροχαία. Ο 41χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σοβαρά τραυματισμένος όπου και
νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
«Ευτυχώς που περνούσα από εκεί και είχε κόκκινο. Διαφορετικά
ή εγώ η κάποιος άλλος θα περνούσε πάνω από τον τραυματία και θα τον
σκότωνε!» λέει στο agriniopress.gr ο ταξιτζής που ουσιαστικά έσωσε τη
ζωή του συνανθρώπου του.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!