Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και σε ένδειξη τιμής και
πένθους για τον άδικο θάνατο της
Δημοτικής Υπαλλήλου Χρυσούλας Παπαπαναγιώτου,
ο Δήμος θα παραμείνει κλειστός σήμερα 16-10-2013 από ώρα 11.30΄έως 13.30΄,
προκειμένου οι εργαζόμενοι να συμμετάσχουν στην εξόδιο ακολουθία που θα γίνει στον
Ι. Ναό Αγίου Θωμά στην Τ.Κ. Λυγιά.
Να θυμίσουμε πως η άτυχη
γυναίκα, μητέρα τριών μικρών παιδιών σκοτώθηκε χθες το πρωί όταν
παρασύρθηκε απο αυτοκίνητο
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!