Συνελήφθη πριν λίγο στο
κέντρο του Αγρινίου ένας 33χρονος από
άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ για
κατοχή ναρκωτικών.
Αναλυτικά, σύμφωνα με πληροφορίες
ο 33χρονος είχε στην του κατοχή του 5,4
γραμμάρια χασίς. Ο 33χρονος συνεκλήθη και με την σχηματισθείσα δικογραφία θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα Αγρινίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...