Με μεγαλοπρέπεια γιορτάστηκε στο Γαλατά
Ναυπακτίας η επέτειος του ΟΧΙ. Αρκετός κόσμος μαζί
με τα παιδιά του
Δημοτικού σχολείου και νηπιαγωγείου Γαλατά απέδωσαν φόρο τιμής στους πεσόντες
ήρωες του Έπους του 40. Στην εκδήλωση για την 28η Οκτωβρίου παρευρέθηκαν
οι Δημοτικοί σύμβουλοι κ. Σαλαμούρας και ο κ. Τραχύλης , και ο πρόεδρος
της κοινότητας Γαλατά.
Δείτε φωτογραφίες.
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...





