Χωρίς ρεύμα από τον Μάρτη του 2010 είναι στο Λαμπέτι του
Πύργου μια τετραμελής οικογένεια
καθώς δεν μπορεί να πληρώσει τον λογαριασμό
ρεύματος που ανέρχεται στο ποσό των 2.000 ευρώ περίπου μαζί με το χαράτσι.
Η οικογένεια σε απόγνωση,
απευθύνθηκε το Πάσχα του 2013 στην μητρόπολη Ηλείας και ζήτησε βοήθειά του την
οποία δεν πήρε ποτέ!
"Είμαστε σε απόγνωση και
καθημερινά βιώνουμε ένα Γολγοθά. Η ζωή μας έχει μετατραπεί σε κόλαση. Ζούμε
έναν εφιάλτη. Ανάβουμε κεριά για να βλέπουμε και κάνουμε μπάνιο με κρύο νερό…
Ζητάμε βοήθεια από τους συμπολίτες μας. Πήγαμε στη μητρόπολη Ηλείας και
ζητήσαμε βοήθεια αλλά και δεν έκαναν τίποτα …" – ανέφερε μεταξύ
άλλων στο ΙΟΝΙΟΝ FM η κ. Γωγώ, μέλος της τετραμελούς οικογένειας.
Πηγή: ilialive.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!