20ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΜΕ ΧΑΠΙΑ « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

20ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΜΕ ΧΑΠΙΑ

Τέλος στη ζωή της προσπάθησε να βάλει χθές το απόγευμα  μια 20χρονη κοπέλα στο Δ.Δ. Ρουσέικα
του δήμου Αγρινίου. Σύμφωνα με πληροφορίες η 20χρονη κοπέλα πήρε χάπια και όπως εξήγησε ιδία έκανε αυτή την πράξη για συναισθηματικούς λόγου.

Η πράξη της 20χρονη έγινε αντιληπτή εγκαίρως από την μητέρα της και μεταφέρθηκε έγκαιρα στο νοσοκομείου του Αγρινίου όπου της έγινε πλύση στομάχου και έχει διαφύγει τον κίνδυνο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook