Τέλος στη ζωή της προσπάθησε
να βάλει χθές το απόγευμα μια 20χρονη κοπέλα στο Δ.Δ. Ρουσέικα
του δήμου Αγρινίου. Σύμφωνα με
πληροφορίες η 20χρονη κοπέλα πήρε χάπια και όπως εξήγησε ιδία έκανε αυτή την
πράξη για συναισθηματικούς λόγου.
Η πράξη της 20χρονη έγινε
αντιληπτή εγκαίρως από την μητέρα της και μεταφέρθηκε έγκαιρα στο νοσοκομείου
του Αγρινίου όπου της έγινε πλύση στομάχου και έχει διαφύγει τον κίνδυνο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!