Τέλος στη ζωή της προσπάθησε
να βάλει χθές το απόγευμα μια 20χρονη κοπέλα στο Δ.Δ. Ρουσέικα
του δήμου Αγρινίου. Σύμφωνα με
πληροφορίες η 20χρονη κοπέλα πήρε χάπια και όπως εξήγησε ιδία έκανε αυτή την
πράξη για συναισθηματικούς λόγου.
Η πράξη της 20χρονη έγινε
αντιληπτή εγκαίρως από την μητέρα της και μεταφέρθηκε έγκαιρα στο νοσοκομείου
του Αγρινίου όπου της έγινε πλύση στομάχου και έχει διαφύγει τον κίνδυνο.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...