20ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΜΕ ΧΑΠΙΑ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

20ΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΜΕ ΧΑΠΙΑ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:44 μ.μ.  |  Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Τέλος στη ζωή της προσπάθησε να βάλει χθές το απόγευμα  μια 20χρονη κοπέλα στο Δ.Δ. Ρουσέικα
του δήμου Αγρινίου. Σύμφωνα με πληροφορίες η 20χρονη κοπέλα πήρε χάπια και όπως εξήγησε ιδία έκανε αυτή την πράξη για συναισθηματικούς λόγου.

Η πράξη της 20χρονη έγινε αντιληπτή εγκαίρως από την μητέρα της και μεταφέρθηκε έγκαιρα στο νοσοκομείου του Αγρινίου όπου της έγινε πλύση στομάχου και έχει διαφύγει τον κίνδυνο.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...