ΈΦΥΓΑΝ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΈΦΥΓΑΝ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   2:39 μ.μ.  |  Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

koi-skepi-1odimotikoagioukonstantinou
Την τύχη με το μέρος τους είχαν χθες το πρωί οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 1ου δημοτικού
σχολείου Αγ. Κων/νου.
Λόγω της κακοκαιρίας στις 8:40 και ενώ οι μαθητές ήταν ήδη εντός των αιθουσών τους, άρχισε η υποχώρηση μέρους της κεραμοσκεπής από το κτήριο. Με στροβιλισμό, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, τα κεραμίδια κατά την πτώση τους έφτασαν ως την είσοδο του κτηρίου. Αμέσως η διεύθυνση του σχολείου κινητοποιήθηκε, ενημερώνοντας τον δήμο Αγρινίου, την τεχνική υπηρεσία, την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Αιτωλ/νίας και την Περιφερειακή Διεύθυνση. Στο σημείο μετέβη κλιμάκιο της τεχνικής υπηρεσίας, εκτίμησε το μέγεθος της ζημιάς και με συνεννόηση με την Πρωτοβάθμια και Περιφερειακή Διεύθυνση κρίθηκε ότι το σχολείο μπορούσε να συνεχίσει το πρόγραμμά του.
Σήμερα αποφασίστηκε να διοργανωθεί εκδρομή  για τους μαθητές, ώστε οι υπάλληλοι της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου Αγρινίου, επωφελούμενοι από την απουσία των μαθητών, να αποκαταστήσουν τις ζημιές. Πέραν της άμεσης κινητοποίησης της Διεύθυνσης του 1ου δημοτικού σχολείου του Αγ. Κων/νου ειναι καθαρη τύχη το γεγονός ότι το συμβάν έγινε σε ώρα που οι μαθητές ήταν στο κτήριο, διαφορετικά αν αυτό συνέβαινε την ώρα της προσέλευσής τους δεν αποκλείεται να υπήρχαν ακόμη και θύματα.

Κων/νος Χονδρός – εφημερίδα «Συνειδηση»
sinidisi.gr
agriniopress.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...