ΜΕΤΡΟ 144: ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΙΣ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΜΕΤΡΟ 144: ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΣΤΙΣ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

thumbnail2
Ειδήσεις έβγαλε η συνάντηση που είχε σήμερα το μεσημέρι ο πρόεδρος της ΕΑΣ Αγρινίου και
υπεύθυνος Τομέα Καπνού της ΠΑΣΕΓΕΣ, κ. Θωμάς Κουτσουπιάς, με τον ειδικό γραμματέα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξής και Τροφίμων, αφού κατάφερε να αποσπάσει συγκεκριμένη δέσμευση με συγκεκριμένη ημερομηνία για τις πληρωμές του μέτρου 144, οι όποιες και θα γίνουν στις 15 Νοεμβρίου.
Όπως εξήγησε ο κ. Κουτσουπιάς σε συνέντευξή του στον antenna-star 105.9 και στην εκπομπή «Στον Ορίζοντα των Γεγονότων», λίγο μετά τη συνάντηση στο υπουργείο, η Ειδική Γραμματεία προέβαλε τους γνωστούς ισχυρισμούς για την καθυστέρηση πληρωμής, ότι, δηλαδή, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί το ΟΣΔΕ.
Οι πληρωμές της Ενιαίας Ενίσχυσης, πάντως, θα γίνουν στις 4 Νοεμβρίου, οπότε αμέσως μετά θα καταβληθούν στους δικαιούχους και τα ποσά που τους αναλογούν απ’ το μέτρο 144. Θυμίζουμε ότι για την 3η και τελευταία δόση του μέτρου η πρόσκληση  ανακοινώθηκε τον Ιούνιο και υποβλήθηκαν 4860 αιτήματα.
Ύστερά απ’ τη θετική αυτή εξέλιξη της κατηγορηματικής δέσμευσης του ειδικού γραμματέα, η συζήτηση επεκτάθηκε σε κάτι ακόμη πιο σημαντικό: Στην προοπτική διατήρησης του μέτρου για δυο ακόμη χρόνια. Ο κ. Κουτσουπιάς, που έγκαιρα έχει εντοπίσει και αναδείξει το θέμα, υποστήριξε ότι απ’ τη στιγμή που θα συνεχιστούν οι επιδοτήσεις, άρα και η μεταφορά κονδυλίων στον Πυλώνα ΙΙ, θα πρέπει να υλοποιηθεί το ανάλογο με το σημερινό πρόγραμμα για την επιστροφή των χρημάτων στους δικαιούχους, να επεκταθεί, δηλαδή, το μέτρο 144.
Πρόκειται για 167 εκατ. ευρώ ετησίως (!), ποσό που θα ήταν εγκληματικό να χαθεί απ’ τη χώρα μας. Ερωτηθείς σχετικά, ο πρόεδρος της ΕΑΣ είπε ότι το υπουργείο δεν έχει λόγους για να μην δώσει αυτή τη μάχη και εξέφρασε την άποψη πως αν το κάνει σωστά, θα υπάρξει αποτέλεσμα.
Σε ότι αφορά, όμως, την υποστήριξη που ο αγροτικός κόσμος έχει ή δεν έχει απ’ τους πολιτικούς και θεσμικούς φορείς του νομού, στις μικρές και μεγάλες του διεκδικήσεις, περιορίστηκε να πει:
«…Μην ξύνετε πληγές… Δυστυχώς δεν υπάρχει η ομόνοια και η σύμπλευση που θα έπρεπε, δεν έχουμε μάθει ακόμη στην Αιτωλοακαρνανία να λειτουργούμε συλλογικά και να διεκδικούμε… Εμείς κάνουμε το καθήκον μας έναντι των αγροτών και θα συνεχίσουμε. Για την επέκταση του μέτρου 144 και για όλα τα άλλα ανοιχτά μέτωπα, είμαστε εδώ και δίνουμε, δυστυχώς μόνοι, τη μάχη. Όσοι θέλουν να υποστηρίξουν αυτή την προσπάθεια, μπορούν να το κάνουν. Θα χαρούμε να τους δούμε…».

 http://agrinioreport.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook